onsdag 5 september 2012

:))

idag har jag varit ledig o först bankat på nordea me heddow o sen chillat i bromma o hängt me elin o vincent :) Mest med elin då eftersom vincent först va hos en kompis o sen kom hem o va butter. jaaaja, ja o elin hade dt mys iaf:) Älskar hur hon inrett vardagsrummet!Vill flytta in där hahah...
Chillar o kollar på ung & bortskämd på stvplay.se :) Dt e såå kuul o man blir så glad över att man inte är där inne :s ush va ja inte trivs me den typ av människor (Inte för jag känner dom men folk som väljer att framställa sej som blåsta bitchiga falska o bortskämda är nog inte eeegeeeentligen personer jag gillar om ni förstår.. då e dom nog oftast sånna irl)
men aaaaaa dt kul :) ba sett första avsnittet nu (men såg hela förra sesongen)  o nu ska ja se andra avsnittet :) heerrrååå

btw om nån som följer min blogg inte har min instagram borde den följa mej där oxå, Tindris heter jag där! O lägger ju upp mer där än här (;
pöss






Inga kommentarer: