måndag 3 juni 2013

såhär mår jag just nu....


aaaaa. Jävla kaosdag på jobbet. Jag är jävligt irriterad på samtliga av mina shiftledare. Idag ställdes det krav på mej som var OMÖJLIGA att uppnå med tanke på förutsättningarna. Jag slet som fa-an o gav allt o fick bara skit tillbaks. Att dra från jobbet idag har sällan vart så skönt. En liten del av mej ville bara dra för att typ ALDRIG mer återvända dit.

e nog svårt o förstå om man inte e insatt i donkenbranschen så ska inte skriva ut allt här men tycker inte det är okej att må såhär efter man jobbat, både psykiskt o fysiskt.
men om 2 veckor har jag 5 veckors betald semester... sen säger jag fan upp mej om det fortsätter såhär för denhär dagen vill jag inte uppleva igen!

Ungefär som vår käre vänn skriet försökte jag se ut på bilden:



Nu ska jag sova. För att imorrn upp o jobba i 9 timmar igen.......

gonattt
/TPL

Inga kommentarer: