tisdag 6 augusti 2013

hejjj

ska sova typ nu, klockan e kvart i 2 men börjar kvart i 12 imorrn så aa dt e rätt cool. E så trött. Har så svårt för o bara chilla hemma så dt känns som ja kör slut på mej lite. vill typ aktivera mej hela tiden men vetifan när ja e hemma typ tänker jag för mycke, har inte så mycke o göra, pallante typ. Vill ba resa bort, behöver typ nån förändring nu!!! Nytt jobb e en fet prio. Måste skriva ut lite CVn o köra nåra rundor tyyp när jag e ledig på ons o tors. Ska till sös typ 9 på morgonen på torsdag sen e ja lixom ledig så då har jag fan inge bättre för mej.
Jaaja. Känns som jag inte sovit ut på fetttt länge. Hade småländskt besök tors-sön så blev mycke fylla o lite sömn,seen jobb idag o sen såg jag näääk & niimo på grönan me jennelie o fanny, drog till dovas o åt deras pommes me bea ♥
(gillante pommes annars men dom e fan heeelt!)
Drog o mötte rogge o carl sen o tog en bärs. Det va naaajs men kännt hela dan att jag inombords e för tröött men vettifan vill ba göra nåt hela tiden.... jaaja!
blablablaaalalaa nu ska jag sova!

rålis i lördas!


nattinatt/aldrignöjjd

Inga kommentarer: