onsdag 14 maj 2014

hårfärgsaddicted

På 3 dagar har jag haft 3 olika hårfärger... O köpt ännu en ny för o färga me ikväll eller imorrn... Hahah javet det låter väl lite creejsy men aaa jag gick ju till frissan o kirra ombre här för 1,5 månader sen. Visst det va väl rätt fint. kul me nå nytt. Meeen jag tyckte inte jag passade i nåånting. Kände mej typ konstant obekväm i den färgen ändå. Speciellt till sommarkläder vill jag ha mörkt. Grejjen med vissa hårfärger man måste lära sej skillnad på: Bar för att en färg e fin betyder den inte att den e fin på dittt huvud. Korallrosa e nog min favvofärg men skulle ju aldrig i livet färga håret i det. Samma tycker jag lite me ljust hår, generelllt. Jag kan se ett blondt hår o ba SHIT vilket fint hår... men tycker fortf alltid att dom flestas utseende framhävs bäst i mörkt hår. Men jag är helt enkelt en sucker för mörkt hår oxå, detta e ju ba va jag råkar tycka :)

Anywaaaaaaaaaays, såå jag skulle färga chokladbrunt för det e såå fint o aldrig riiiktigt haft det! Men då vart det för ljust o lite dassigt första gången. Så jag köpte en annan färg o  färga me igår... Men nu blev det typ för mörkt... eller aaa det gör väl inget iofs för gillar ju mörkt. Men vill ha det liiite varmare så köpte ba en varm brun toning så blir jag nog nöjd sen... förhopningsvis :) Sen har jag ju kvar min ombre, den e ba ej så tydlig nu men kommer ju komma fram mer i sommar sen efter lite sunshine :)

stod ut me detta "koppar-blond-bruna" i typ 1,5 månader..



såhär vart det i förrgår men gillar ej kalla bruna färger så skulle färga mer chokladaktigt...



O det blev ba mörkbrunt.. Känns liiiite trist men det är fortf ljusare än förut när jag hade mörkt. Syns ej på bilden men e som en mörk ombre

Inga kommentarer: