onsdag 17 mars 2010

SOVA!

Just nu går en reklam för Valerina forte(naturläkemedel som typ är bra om man sover dåligt) precis när ja skrev detta och tänkte på att ja msåte sova, det blev precis reklampaus från ett program som handlar om sömnsvårigheter och allt handlar bara om sö,n, sömn sömn. Jag märler också att ja stavar som en kratta men dt kanske också e för dte släckt i mitt rum... så nu tände jag min smarta lilla lilla lampa ovanför datorskärmen ;) orkar inte rättstava sorry.
Men iaf, måste sova för imorrn börjar ja iofs 11.50(fett slappt men vill inte somna onödigt sent för börjar 8.30 på tors), men min älskling Vinne kommer hem från Rom imorrn :D


Vinne heter eg Vincent och är min kille sen typ snaart e år tillbaka? Eller aa vi håller inte direkt räkningen och har itne värsta datumet när vi BLEV tillsammans, det mest bara blev så ;)

Ush sömngångare är så jävla obehagliga :S

Min dator laddar ur när som helst, god natt ;-*





Inga kommentarer: