måndag 22 mars 2010

Vad jag kostar under en månad...

...är vad vi håller på med på samhällskunskapen just nu. Vi skriver upp varenda sak som man kostar under en månad. Det e fett komplicated! Sen måste vi ju ta med cigg o sprit fast det skrev jag under "Fritid och nöje" thiihi..(;
Men nu är jag klar med den och fick fram att jag kostar ca 9865:-, nice... Jag var dyrast av dom som jag satt med ^^ (Emil, Fanny o Hedvig) Fast det är ju faktiskt väldigt vääldigt svårt att få ut en exakt månadskostnad, hade varit lättare med årskostnad. Sen vet man ju inte hur långsökt man måte tänka också (Kostnaden av att jag skräpar ner och då får nån som jobbar emd att plocka upp det extra lön för det tog längre tid...osv) Fast det där var lite väl långsökt. Jaaaja.
Nu måste ja plugga historia, FRANSKAFUCKINGREVOLUTIONEN WOHO!

Inga kommentarer: