lördag 16 juli 2011

kommer inte på nån rubrik

Ska snart börja packa, imorrn åker ja ju bort i typ 2 veckor :D))) Blandade känslor. Men mest najs :D

Igår drog ja ju till alby, vi satt hos madde lite folk o krökade o hade dt soft. Sen drog vi till en snubbe i tumba, o lite fler kom dit.
Sen runt kanske 2 drog jag, william o markus till Louise som bor vid södra station o festade vidare fast då var alla ganska sega o trötta men var ändå najs :]
Drog hem typ 5 på morgonen. Trött.
Idag har jag chillat me fanny, försökt få tag på dum-norton som inte svarar i sin luuur för jag o hedda skulle egentligen till han o pierca henne >:[men blir ju inte av nu.

Ikväll har jag 3 alternativ. Vet inte riktigt hur allt formas o vad jag känner för senare men måste iaf va hemma typ 12 så :/
men aa nu måste ja sätta igång me packningen :) här kommer en låt som ja har på hjäärnan!! Den e skitbra! enjoy

Inga kommentarer: