torsdag 14 juli 2011

what a mess

Synd att jag inte kan skriva allt i min blogg, eller jag kan, men vill inte för att då skulle folk få reda på lite väl mycke :]
Kan iaf ba skriva att senaste tiden har varit lite waay to messy o ja typ pallante och jag kan faktiskt säga att det ska bli FETT SKÖNT att bara lämna allt ett tag och ser verkligen fram emot att dra till köpenhamn o vara där me min älskade saknade quazisony o bara leva där o sen dra till ven för att sen fucka ur på emmaboda :D !!!
Självklart kommer jag sakna jennelie med flera, men har ändå varit i stockholm väldigt länge nu så det känns som att det e dax att dra iväg nu :) Ikväll blir dt kvällsfika med eve och fanny(inte för att hon svarat än men hon SKA med) o imorrn blir dt säkert nåt, sen på lördag blir det typ hemmafest o fira alice, o på söndag draar jaaaaaag :D

Orkar inte skriva mer just nu, har en del att skriva i min bloggdagbok, ciao <333

Inga kommentarer: