tisdag 25 oktober 2011

caaatshing-day $$$$

Var ju LÖÖÖNEDAAAG :D :D oo jag behövde inhandla lite stuff, Såå jag, eve o jenselie drog till stáda, i T-cen träffade vi på jasmine kara, O hon kände igen mej från att vi träffades på pride i sommras, hon ba "men vi har ju träffats förut!"o ba kramades o ja ba aaaaw hon minns meeej :D :D O hon bjöd oss på choklad också, asså hon e ju för söt!! Lika glad o trevlig som alltid :) och hon är så snygg jag döör älskar hennes stil.

jensy, jasmine kara o jag :)!


köpte knee-high socks o ett asceewlt nagellack från AA :)

neonrosa lilla från monki ja spanat på förut... prissänkt från 150 till 38 spänn!! värt värt värt...snyggare irl :)


och...MY NEW BABIES!!!!!!!!!!
Är inte adidas men det skiter jag i för dom e underbart nääjs. Snörerna e mer rosa och skorna e myyycke vitare IRL. Dom va liiite dyrare än jag tänkte lägga ut för ett par sneakers men det vare fan värt. Var ute efter exakt denhär modellen o dethär va dom ända ja hitta som uppnådde mina krav :) Hoppas dom håller sej vita o fina, vågar inte börja använda dom än :S


älskar kombon av lysvitt och neonrosa ..hoppas verkligen dom håller sej så nu också :I

1 kommentar:

Hedda sa...

impregnera skiten ur dem ;)