torsdag 6 oktober 2011

farlini ♥

Alltså jag kom på igår att jag blivit lite av en ny människa efter Växjöresan.

Den första jag sa att jag älskade på riktigt var vinne, men vi var tillsammans i 2 år så det e ju klart jag sa det. Minns då att det i början kändes lite konstigt för att ajg inte äns brukar säga det till typ mamma.

När jag o Jennelie blev jättetajjta började vi säga det till varran mer o mer, o hon e den första kompisen jag varit så kärleksfull med o verkligen visat hur mycket hon betyder för mej.

I Växjö så var vi så nära varran hela tiden jag, eve o jennelie o det liksom ba blev så att vi sa att vi älskade varran hela tiden haha fett gay men det var ju liksom så på nåt speciellt sätt, svårt o förklara :D

O Sen igår innan jag skulle gå hemifrån så satt mami o stella i vardagsrummet o jag stod i dörröppningen o ba "hej då! hare bra! ÄLSKAREEER!" o hörde att det blev lite tyst därute.
Har nog aldrig sagt det IRL till mami, bara nån gång då o då på sms. För jag har alltid varit en sån som inte säger nåt sånt, o liksom, rätt stängd av mej känslomässigt, alltid haft svårt o prata om känslor typ.

Meeen det känns väldigt bra, Känner att jag växt sjukt mycket som person typ senaste åren, Och speciellt under sommarn. När ja va lite mindre så var jag alltid sjukt blyg, mådde dåligt för ja kände mej så tråkig, mina kompisar var snyggare.. jag gjorde inte allt man "ska vara". Har alltid tagit så lite plats för att jag är lillasyster tror jag att det kan bero på. Har alltid haft sjukt lätt för att känna mej påträngande.
Alltid haft en bild av hur jag vill vara men aldrig lyckats uppnå den.. För ett par år sen minns jag att jag var glad över att jag utvecklats så mycket som jag gjort då men att jag hade en lång bit kvar.
Nu känner jag att jag nästan e där jag vill vara, e så sjukt glad med allt som hänt o även dåliga saker leder till bra..
Nu får jag slippa sitta här i skolan o vara djup, hahaha. Men skönt o skriva av sej ibland.

Älskar er alla mina vänner ♥











sorry att ja inte har bild på alla. har inte så mycke pics på denhär datorn.




(ordet farlini e lite töntigt, jag o en kille använde det till varran när ja va 13, Skriver man älskling blir det Farlini på T9. Töntigt, men sjukt gulligt ord tycker jag än idag^^)


Inga kommentarer: