fredag 10 januari 2014

Aaaaariba!

från o me lördag till igår har jag haft ett litet ångestmoln över mej. Började med en grej o som ba växte o bildade mer o mer o sen började jag vända positiva grejjer till negativt o molnet växte ännu mer. tyyp.. o sen extremt lite sömn, långa jobbdagar o överköttande gymmat på det. Var fan helkörd...o så hände ba mer crap o ba ångeeeest o efter visningen igår va jag ba såhär... AAAAAAAAAAAAHHHH PALLAR EJ!!!!!
Meeen sen vände saker. o en grej som fick en fet sten o ramla från mitt bröst va att vår spontanbokade mexicoresa som jag inte visste om jag skulle få ledigt till BLIR AV !!! va heeelt säker på att jag ej skulle få ledigt o ba alla förväntningr o pengar ba kastat i sjön men blev helt hög av glädje idag när min chef helt oväntat sa att jag får ledigt.... :'D

MEXICO HERE WE COME ♥

såååå omm 32 dagar ligger vi o schteker på playa del carmen i mexiko! sååååå sjukt att jag ska till karribien. Trodde jag inte.... men fan va ja velat :')
o nu ska vi! älskar o va arbetsnarkoman
vårt bohemhotel ligger precis vid stranden :D

vårt hotel, preciiis vid stranden :'D













Inga kommentarer: