lördag 4 januari 2014

vintersjukan

Längesen jag hade en såndär extremt keff dag... Vet bara inte vart jag ska ta vägen idag för sitter ba här me hemma-ångest. E ledig o ingen har typ svarat på sina lurar o dom som väl gjort kante ses o träna kunde jag inte för inte kirrat skor så drog till systemet o köpte bärs för tänker inte ba sitta hemma ikväll själv ska typ bjuda över mina tjejor. Ooo sen e skorna ja vill ha slut överallt.. Men ääh har kirrat det nu blev nåra andra så nu kan ja börja träna.
Men ush jag e verkligen ingen neråt person o älskar o va glad o må bra (låter självklart men vissa har ju faktiskt nån förkärlek för o va emo) men idag känns det ba som att det kom mycke på samma gång o e så ovan vid o bli såhär så fick ba panik o ville ut o göra nåt o så kunde ingen svara lr göra nåt när man behöver det som mest aaaaahhhh man blir galen. Aja nog snackat om det.

Sjukt skönt o va ledig en dag som denna iaf, kändes välbehövligt :) Men nu börjar jag få dendär jävla resa-bort-stressen! 5 månader tilll portugal.... håll ut. Sjukt taggad.



Inga kommentarer: