fredag 28 februari 2014

semesterbaksmälla

befinner mej i denhär jävla semesterbaksmällan. Sånt där man aldrig var me om som liten,  men som jag nu märker som in i helveete... tror första gången på riktigt som jag inte kände "kul o komma hem igen!" var efter thailand då jag insåg hur mycke jag älskar o resa o att man själv sätter sina egna begränsningar... Lovat mej själv o aldrig mer må så dåligt som efter thailand o aldrig få sån ångest igen efteråt o denna gång e det annorlunda... känner inte att jag har så mycke o komma hem till men Efter mexico nu e jag gladare för fokuserar på alla möjligheter ist för o ha ångest över o komma tillbaks till dethär gråa landet.Nu har jag nåt mer o brinna för här hemma, dvs jobba ihop pengar o medans inse vart jag vill fly landet, nånstans i central/sydamerika lär det iaf bli. Insett nu att sverige inte är nåt för mej. Låter cheezy men jag är seriös!! jag mår bara tiptop utomlands...även när resan e skit o vi har otur som fan äre då jag mår som bäst. känner mej bara som ett kolli här i sverige ni vet att det känns som att alla äns sinnen o känslor är lite bedövade? mer hemma på resande fot än här och just nu ligger jag vaken halv4 på natten, kollar spanskakurser i sydamerika o är fortfarande i mexicotid, måste försöka bli av me min jetlag för o komma in i jobbet igen assåå... efter helgen då fan. varje jävla ob-pass ska jag ta!

skriver om min underbara mexicoresa så fort jag får ork :)

cigg på ballen sen blire försöka sova...
Buenas noches ;)


Inga kommentarer: