måndag 17 mars 2014

ahaja?



har skrivit typ 2 inlägg i månaden senaste tiden... por que???
jo för jag har typ ingen lust. Inget kul o skriva om för jag gör aldrig nåt specielt. Orkante blogga... orkante rita.. orkante städa.. orkante shoppa... orkante sola...orkante träna...asså jag typ jobbar, fikar, kollar HIMYM o väntar på bättre tider. Hahah fan va deppig jag låter men aaa det e väl så det e när man hellre är nån annanstans än i gamla sverige! Jag verkligen vantrivs här märker jag.. vet att jag tjatar om det men helt ärligt äre det jag tänker på typ 70% av tiden. Resa och mina resor. Vart jag vill här näst, om man ska plugga eller resa runt eller va man nu vill göra... Men jag vet att nästa plats är central/syd/latinamerika och denhär gången LÄNGE!!!
Ska ju iaf till portugal i sommar i 4 veckor men det blir mest ba sola o bada o piña colada :D men det känns lite jobbigt för att jag ej vet vad jobbet tycker om det.....och får jag inte ledigt måste jag ju typ säga upp mej ehehehe... men a man måste ju få ledigt på sommarn lixom..
sååå aaaa kommer ju kännas bra o veta att jag får både ledigt och få ha jobbet kvar.

Ahaja vad mer? Har vart fett vårigt o varmt o soligt men idag vare snö igen.. såklart. Varför skulle våren komma redan i mars?? tillåt mej skratta högt!
Assåå aaah näääeehh att bara kunna må bra när det e varmt o soligt är fan inte aight! Inte när man bor i sverige iallafall. E verkligen trött på o behöva stå ut med det nu... det är sällan jag känner mej riktigt ärligt lycklig o nöjd me livet, vilket jag obviously inte är just nu eftersom att det är jävligt mycke annat jag hellre vill än det jag gör just nu.
Målet just nu: SPARA!!!!!! lösning: JOBBA KVÄLLAR O HELGER!!! och under tiden får jag helt enkelt stå ut med att känna mej rätt likgiltig.

DETTA ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT JAG INTE PALLAR BLOGGA! Hahaha slutar bara med att jag klagar... :) Men det är bara för att jobb och tänka på resor är det ända som händer för mej just nu(nästan).... För varje resa jag gör undrar jag mer o mer va jag gör i Sverige.

Hmmmmm vi får väl se hur länge till jag stannar.... :)




Inga kommentarer: