måndag 31 mars 2014

Looptroop rockers♥

Mina älsklingar, ett av sveriges bästa rap/hiphopband, som jag lyssnat på till o från sen jag var 15, som gjort en av mina favvolåtar genom tiderna, kommer till grönan den 9 maj... Looptroop rockers :D
Såg dom på öland roots i somras men då var jag inte längst fram.... DET SKA JAG FAN DENNA GÅNG JAG SKITER I ASSÅÅ!!11
ska ha min looptrooptröjja, ska va snygg som fan, va där låångt innan o dricka bärs o sen va längst fram o sjunga med i allt o skrika halsen av mej. O spelar dom min favvolåt (vilket jag tror dom inte gör för den e rätt okänd men om dom nu gör det ändå) kommer jag fan skrika ännu mera halsen av mej!



fina ni!! TAGGA VA!???


oooch vilka är då dom bästa låtarna?? hmm....

Looptroop Rockers – Fly Away - Up to The Sky  (bästa nånsin, denhär e kärlek för mej since 2008)
Looptroop Rockers – The Building (första låten jag hörde me dom!)
Looptroop Rockers – Aldrig (bästa nya!)
Looptroop Rockers – Naive (feat Timbuktu, min andra älskling♥)
Looptroop Rockers – Magic
Looptroop Rockers – Mitt hjärta är en bomb
Looptroop Rockers – Last Song
Looptroop Rockers – Med facit i hand
Looptroop Rockers – Marinate
Looptroop Rockers – Long Arm of The Law
Looptroop Rockers – Fruits of Babylon
Looptroop Rockers – Joseph
Looptroop Rockers – Stains

osv... :)



Inga kommentarer: