söndag 23 mars 2014

We gotta fly away Pack my bags today We gotta ride the wave See you in a couple of days

insett att jag typ bara bloggar när jag e pmsig och tpl... e väl iofs då man vill skriva av sej lite? när jag e fett glad o ba nöjd me tillvaron vill jag alltid prata om dt me mina favvogärisar lixom! Är jag fett bitter o TPLig e det klart jag kan berätta om dt för dom men har ingen lust o sitta o prata om saker som drar ner mej osv...då vänder ja mej hellre till bloggen!
Men aaa det e klart jag kan va fett glad o sådär men hemma händer det ju mycke mer sällan än utomlands. Det e mer som att man ba lever på lixom.. det e som att det finns inte så mycke som ger mej energi hät så är typ likgiltig o tänker att det e sån jag är.. Men så fort jag flyger iväg så får jag en sån energi och blir dendär glada taggade tjejen jag vill vara.


saknar att va den tjejen! 



Paulo y yo

FOOOAAAAAAAAAAM

fezt till soluppgången 

LA VAQUITA


blue parrot ♥

Andrew y yo

la vaquitaaaaaaaa

im a mermaaaid



Hamurabi mi mejor y yo :)





Las mujeres de la selva 

bajs-chichenitza








Inga kommentarer: