söndag 5 maj 2013

chillsöndag

Så jävla skönt med en ledig söndag! huuur skönt som helst.
speciellt då jag e rätt så trött på mitt jobb nu. Känner att 15 månader på Donken börjar bli lite väl. Jag orkar inte mera asså. All stress o alla krav. Nej fan jag börjar få nog nu..
Ska försöka fixa klart mitt CV idag, problemet e att jag inte har nån bra bild :/ hmm. Jaaja.

Idag satt jag iaf i nytorget med hedvig, cesca o bella o jonas va me en stund i början. Det va så myys o äntligen kunna sitta där utan o frysa :D O så satt det ett PGLgäng breve o spelade skitbra musik i sin högtalare o jag o cesca ba satt o Shazamade alla låtar dom spelade hahahha. Bästa appen ever :D
Längtar tills jag får leedigt o kan börja hänga ute o softa o grilla o bli brun o snygg!
Nu när det e maj känner man ba att det e så jävla nära asså....





Inga kommentarer: