lördag 18 maj 2013

once u go sommar! u never go back

Det e verkligen helt sjukt att man aldrig kommer ifrån detdär stället. Igår bevisades det för mej, anna o kristin haha... För vi stod i kön o så va dom skitsega me o släppa in så vi kom fram preciiis när inträdet började så vi va dom först som behövde paya o jag o anna hade iinte råd me det asså så vi ba fuck this shiat o drog till trädgården men där har dom strikt 21årsgräns o man ba reaaly? Det gick ut en morsa me en barnvagn därifrån när vi köade man ba "ÄR DENDÄR UNGEN ÖVER 21 ELLER??" heehee aaa men så stod vi i skanstull o ba vafäääääään ska man göra dååå o ba tänkte på massa ställen men allt e typ 20 lr över typ o man ba derpderp o så skulle vi möta upp 2 killar vi känner som att på ugglan, o vi ba wtf e ugglan? O vi går förbi mysig bar efter mysig bar på söder o sen kommer vi till uggglan o det e typ en liten källare på en bakgata me 3 alkade gubbar utanför o vi ba .... REALY?? Va fa-an gör dom här men vi tänkte aaaja lets ba ta en bärs typ.. o så blevb vi nekade hahaha dom ba STRICTLY 23, NOT COMING IN! typ o vi ba assså för i hell-ve-te! fan e dethär lixom...
Såå aaaaa drog vi till retro, tog en bärs, det va rätt tomt o så ba faan vi drar tillbaks till sommar. Vi ba fuckit det e värt inträde :p o det vare! Hade askul, sommar levererar fan alltid.

Sååå nu sitter ja o bakissegar hemma till reggae i myskläder o en certain PGLs strumpor som jag snodde för jag inte hittade mina när jag skulle hem idag ;) hähähähähäh

Bild: Karta över året Sommar! för er som vill hitta till rätt bar eller golv! Vi ses i helgen!


Inga kommentarer: