onsdag 1 maj 2013

Och gäst ikväll är Jesus Han har kickat heroin

Är fett low idag asså, visst blir man väl lite trött av o gadda sej o så men ändå e typ helt såhär "oook" lr couldnt-care-less-ig om allt typ hah.  
meeen aaa tog ju ledigt från jobbet iaf eftesom jag trodde jag skulle till sös + tatuerringen innan = jobbigt o jobba efterr den + det va valborg igår. Riktigt skönt me en ledig dag iag... :) men känner mej helt sådär sänkt typ o lyssnar på kent, bad sign haha.
Neemen ja vetefan, man e väl lite allmänt trött på tillvaron såhär års eller så e det för att det e första dan på länge jag verkligen inte har nåt jag måste göra (efter att jag tatuerade mej dåårå) och att jag har sömnbrist plus att jag har haft fel vecka i drygt två veckor nu o jag skulle inte äns ha den för jag hade den redan  en vecka innan det >:( (hahah orkante bry mej om när jag skriver ut to mucch information) så det blir väl såå. Plus att jobbet tar kol på mej ibland asssåå... dt e så mycke kaoz hela tiden :(

Jaaaja, nu ska ja ut i vårkvällen me hedvig o köpa balsam på konsum :) puss


Inga kommentarer: