tisdag 15 oktober 2013

GONATTTT

Att jobba öppning o stängning om vartannat e fan helt ok.... dessutom långpass väntar med bland annat tiden 05.30-16.00. Sååå det blir lite köttigt för sovvanorna men det e cool. Jag vet att jag klarar det o älskar känslan när ett sånt pass väl e över. O jobbar man mycke hinner man knappt spendera det :) O kommer kunna spara mer nu när jag kommer få bättre lön....
Sååååå, i typ maj tror jag att jag bara hade 3 ellr 4 lediga dagar på hela månaden o jobbade fler timmar än heltid, dessutom på ett mycke värre jobb med sämre lön, o det minns jag inte äns va såå jobbigt. så jag e van. O är uthållig när det kommer till jobb o sånt jag bör göra... ellr känner press på mej att göra.
Blir dessutom galen utan att ha nåt o göra... Jobbar hellre för mycke än för lite.

såååå, en höst, vinter o vår med massa hemköptimmar, bring it on biatch :)

nuu ska jag sova. jobbar öppning imorrn me.

pusshej/ arbetsnarkoman

Inga kommentarer: