söndag 20 oktober 2013

SLAKTHUSET ♥

ååååeeeeehhhh slakthuset is baaaack!!!
Det e lite annorlunda men inte alls så annorlunda jag trodde! Mycke ser ut som förut.
O på eventet stod det 21årsgräns o 100 kr inträde men sanningen är att jag inte gjorde av med en ända krona igår! Det var jag, hedda, felicia o banana som drog dit :) Lånade av banana till typ 3 öl men vi payade inget inträde o dom brydde sej inte heller om att vi var tre stkn 20åringar o en nittonåring o det e så skönt att dom har kvar sin relaxd svartklubbsaktiga attityd o sådäär :)
Från början vare fett tomt, meen sen efter 23 drog det igång som vanligt sådär att det i smyg kommer fler o fler o det kändes som förut :D

Vi började iaf snacka me en av DJsarna o drog efter stängning med dom i en taxi till sture-p, hells kitchen men det var faktiskt helt ok. Det som var sweet var att han var en såndär kontakter-me-vakter snubbe så fast det va heeelt crowded utanför trängde han sej ba fram me oss o vinkade så blev vi insläppta o sen fick vi massa drinkar o shots o aaaa men igår hade jag först jobbat öppning på hemköp 05.30-08.30 sen hade jag åkt direkt till donken o jobbade 09-18 så var så jääävla trött egentligen men det gick över när jag började kröka haha
Gick typ o la mej kl6 eller nåt o slakthuset får 4,5 av 5 toasters ;)

idag ska jag fika me min fina milou o njuta av min lediga dag!
pusshej

Inga kommentarer: