onsdag 30 oktober 2013

höstfunderingar

aaaa e inte sådär super aktiv på varken blogg, fb lr insta right now men aaa har vart mycke mycke jobb som sagt o aaa lite sådär småkeffa arbetstider (öppning, stängning, långa pass) satteeeh aaaa... ja e trött. Jag är just nu i livet en live-to-work period mer än work-to-live.... men aaa hoppas på att nästa lönespec kan ge lite lön för mödan. O anledning till att ja workar så mycke nu e för att spara ihop o för o kunna leva lite sen. Även fast dt vart lite samma shit i ett halvår nu, typ sen efter thailand. E fortf en förvirrad tjej på knappt 20 år som samtidigt som jag är tvärsäker på vad jag vill tvivlar samtidigt som in i helvete... så jävla upp o ner o vetifan o mitt i allt detta velande hamnar jag på hemköp o bara jobbar massa för att inte behöva tänka så mycke. Men det e sweet. Får bli så nu. Har ändå inge bättre för mej. Iofs lite dåligt samvete över att jag träffar vissa så sällan... O sen blire leva livet i sommar o efter det ska jag fan göra nåt jag vill som tar mej nånstans... :)

En sak vet jag och det är att jag kommer syssla med estetiska/kreativa yrken. Det är det ända jag har varit stensäker på sen jag va liten :)


Inga kommentarer: