fredag 13 december 2013

CHOKLAD♥

dt e fredagkväll o jag sitter hemma o äter choklad.... haha låter sjukt sorgligt men har tagit 06-16passet imorrn på kolonial så vill inte direkt ut o festa när ja ska upp 4.30 lixom. Imorrn blire parteyyhh istället!!
såå ikvälll ska ja se klart på Snabba cash livet deluxe jag började se igår! Älskade tvåan satteeh trean borde va najs :)
O dethär me choklad.... jag har inte haft nåt stort sötsug alls på flera år. typ inte ätit godis sen ja vet inte huuuur länge där emot chips vare där ett långt tag men tröttnade även på på o sen e det ända jag tyckt om är typ mat.
Tills nu...
Har fått sån jäääävla craving på choklad!! helt sinnes. Vet inte varför? Känns så otypiskt mej som aldrig köper sånthär annars. aahhmyygood men kunde tyvärr inte bry mej mindre :D
Mañaana mañanaaa efter nyår ska jag bli nyttig o bla bla igen ;)

aaaja nu ska jag chilla vidare. puuuuuuuuusss ♥


Inga kommentarer: