torsdag 5 december 2013

miss tröttmössa

dessa val i livet.
man är alltid rädd för o riskera, men är riskerna värda o ta?
för mej har svaret nästan alltid varit ja, men vet att för många är det nej.
att bli sårad, förlora nåt, osv, är en så extremt obehaglig tanke.
det är lixom värre ifall det kan hända nå jobbigt än hur värt det skulle vara ifall valet var rätt o allt blev underbart.
Men det handlar oxå mycke om att man inte vet vad man går miste om förän man förlorar det. Får man aldrig känslor kan man aldrig såras, simple as dat.
Meeen människor får känslor vare sej vi vill det eller ej o fatta va trist livet hade vart utan?
Man måste våga gambla lite. Lära sej att hantera downs för det kommer gå över.
Även fast det känns som att det kommer kännas sådär förjävligt hela livet... luuugnt jag lovar att det inte kommer va så. Man behöver sina downs för o komma upp. Man väljer ba själv när man vill sluta whina o ta tag i saker.
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma, har sovit typ 6 timmar o jobbat ca 23 timmar på 2 dygn nu så lite sliten e man ju. Men det här e mest riktat till mej själv just nu... O jag tror att jag iofs har ett rätt lätt sätt att se på saker... men ändå. Just sayin...
Imorrn jobbar jag i frukten 07-13 sen e det fikaaaaa o lägenhetsvisning :D
Gonaaattttt ♥♥♥/förvirradtjej
sliten tjej right now



Inga kommentarer: