onsdag 11 december 2013

typisk onsdag

en äkta onsdag idag, vaknat sent (sovmorgon for once), jobbat 14-19, gått hem o chillat o ska sova nu snart för öppnar imorrn. sååååå ovärd dag. hade iaf kännts bra om jag jobbat länge men 4,45 timmar langar ju inte sådär supermycke till lönespecen heller... garanterat inte en av dom dagar jag kommer tänka på när jag ligger på min dödsbädd så att säga. Har väl skrivit det förr men alltid hatat onsdagar för tycker att de alltid vart typ keffaste dagen på veckan, generellt.

Aaaaaja, så va händer annars? not mutcho. En 3e del har nu gått av denna månad (shiiiiit december går fort som fa-an!) o aaaa det blir väl kul me min o bellas 40årsfest, julafton, min b-day (SYSTEMET!!!), Nyååår, o aaa sen äre nytt år va. 2014. jesus kristus det går fort. O då är det bara 5 månader kvar tills ja & bananii flyttar till portugal en månad :'D (dt låter så mycke roligare o säga att man flyttar än att man reser bort)

ooo aaaa.... somliga personer blir man trött på. Jag känner att det här händer för ofta. Not shure if all guys are retards or if its just me...


Inga kommentarer: