tisdag 1 maj 2012

en kväll i thailand :)

nu har jag krökat 4 dagar i rad, dessutom jobbat igår o förrgår. woopa! inge  färskt här inte.
söndas satt ja påå asmysiga thairestaurangen koh phangan me sony o heddo sen kom josefin o drack lite öl o så blev dt lite drama me somliga, menmen, sen drog vi till 54 också :)

Igåår vare ju valborg, jag o sony drog till riddarholmen där det va skit töntig liten hög me lite gnistor typ som skulle föreställa en brasa, vi ba jeeens, så kunde man gå upp för en lång trappa o titta ut över riddarholmen o söder typ :) där va elias o massa andra trevligt folk o seen mötte ja upp eve o felix o anna o så drog vi till skeppsbar för tunnan var stängd.
Där träffa ja på mitt bosniska haff från baba sonic hehehe o hans kompis o två trevliga tjejer typ dom va me o aaa sen vet jag inte för jag va rätt dragen men dom tjejerna drog fast från ingenstans va dt nån ny brud me som oxå va väldigt trevlig typ o aa ja vene assååå... kvällen slutade i stadshagen av alla ställen! hah.

jaja, idag e dt fiint väder o ska fika me jennelie o sony :D

pics från koh pangang




Inga kommentarer: