måndag 21 maj 2012

SOMMAR

Idag är det fan sommar! Heeeelt sjukt! Så jävla galet najs väder :D
Sålde min röda skinnjacka (använde den ändå aldrig) o köpte en apnajs sommarklänning, (lägger kanske upp pics sen här) o lite sånnahär ögonskuggsborsta lr applikatorer, det va fan på tiden. Använt tops = dåligt så...

O hittade maassa najs stuff! Ååååhhhhhh.

Inköpslista när jag får löön:

-Studentskor (ligger redan på posten o väntar på mej tihi)
-Hårspray
-Svartbrunt hårfärg till mitt eget o till löshåret
-Ev. fashion against aids Bustier
-Frisöreen (sy in löshår)
-lösögonfransar 10pack för endast 1:- på tradera tihi
-Vita tygskor för 99:- på Hm
-Ny mascara


Hmmm jag som trodde jag inte hade så mycke köpa för lönen, daamnit. Csn hotar o dra in mitt bidrag denna månad, douches.
Funtar på o dra fetlögn för rektor Caj så jag fårt endå. Har ju lite skådespelargener såå ;)

förra våren,

nu mot jobbet!

Inga kommentarer: