lördag 26 maj 2012

jieeensjensjeeeeeeeens

Rogge fyllde 21 o vi grillade på långholmen :) Det blev fett många ändå kanske 30 pers! eller ännu fler.. det va naajs!
Seen drog jag o Josefin till Strand för att prova komma in mwen vakten var skitdryg när hon frågade om åldersgränsen så vi sket i att äns prova o drog till "Pgl-baren" istället hahah minns inte namnet på den hette typ "maja o herbert" eller nåt hahaha ingen aning men det va långt o konstigt iaf. Han från sveriges mästerkock vad där med typ mörkt krulligt hår, Asså en av jurymedlemmarna, o jag typ sa nåt till han typ "jag såg dej i sveriges mästerkock!" eller ja veeene var full, men han ba sa nåt drygt...asså vad är felet på alla människor?
Jaja drog ba hem sen efter den baren, blev så trött me tanke på att jag gick upp så tidigt igår.
Ikväll blir dt fan ingen alc. Nu ska jag ut o shoppa lite stuff jag behöver  o sola solarium :) pösss hej

pics från igår




Inga kommentarer: