fredag 25 maj 2012

sämst

hah, jag e fan sämst! såg nu att jag uppdaterade senast i tisdags wooopz...

Såå vad hände i onsdags? Jag o sony passade Stella o sen drog vi till Retro o förade, sen drog vi till lion bar på sveavägen för o sen dra till Anchor. Det va naaajs :)
Hah syrran o hennes poolare var där också, kul att vi båda hänger där nu. Det e ju öppet till 3 alla dagar så dt naajs :)
AAaaaja, hemvägen var typ det roligaste me hela kvällen.
Jag o sony prutade som fan på svarttaxi, satt där inne o va fett jobbiga o sen när han börja tanka i slussen o tyckte vi skulle betala det också körde vi på springnota istället.. Sen gick vi hem längs götgatsbacken o där hände massa knaziga saker haha ååhåhåhh älskart... sony ska upp me alla bilder så (;

Jag tog iaf två pics, O lägger även in en bild från anchor i vintras.
hehe jag och patrick på Anchor i vintras typ januari


fuck da systeeeem sparka på dom som redan ligger looool jeeens


coola ballonger på ett tomt medis


ooch hände i torsdags rå/igår?
Jag skrev klart min SISTA skoluppgift ever!!! känns inte som det dock?! knas. borde vara helt over excited men nee... ba lite. Jaja, hängde me jenselie ett tag o sen helt randomly hörde S av sej o så träffa ja han och vi drack lite bärz på en brygga i gustavsberg o sen drog till mej :)
Han skulle upp till jobbet 8 imorse o jag vakna ju då mee o kände att jag lika gärna kunde utnyttja att vakna så tidigt så jag drog o hämta paket(mina studentskor!!) på posten, köpte hårfärg, sola solarium, drog hem o färga håret o duscha o käka o drack kaffe o nu e klockan ba halv 2! ibland vaknar jag lixom vid denhär tiden. Huuur skönt som helst.. :)

jaaaja, nu ska ja måla naglarna sen göra mig klar att rock the tooowwwnnn me eveliiina

Inga kommentarer: