torsdag 10 januari 2013

bekymrad


antar att jag har pms lr nåt... kanske början till. Skulle inte förvåna mej då det gått HEEEELA 10 dagar sen senast jag hade "fel vecka" i typ två veckor............. haha to much information? orkante äns bry mej. E så trött på att den tror den kan göra vafan den vill hela tiden o ba "im heeere agaaaain!!!" o im like LEAVE ME ALONE, JEEEEZ!

hhahah, aaanyways, e lite småbekymrad. längtar tills allt med thairesan bara e klaaart o färdigbokaaat o ba yeeeeyyyy.... Eftersom att jag är den som typ fixar det mesta känns dt som? (Alltså, jag tycker om att organisera o styra upp så jag klagar inte!) men jag blir lite sådär svårt o slappna av o koppla bort förän allt e klart o fixat heelt.
Sen är det väl lite andra småstuff också. Förnekat paniken över mitt stökiga hem lääänge, iallafall mitt rum. Då resten av lägenheten kan jag väl acceptera men när mitt rum e ostädat är det inte ok! Meen känns som jag aldrig har tid o göra dt lr skjuter upp... o Idag fick jag ett litet ryck o rensade en låda men hann inte färdigt innan ett program jag skulle se började o fick typ smått parre...
Egentligen ville jag tömma HELA lådan o börja om från scratch. Inte ba "fixa till lite".
O då insåg jag att det borde jag göra med HELA rummet, egentligen... Speciellt garderoben... o fan... näääehhh.
Det är då jag bara sätter mej med en påse chips i sängen istället. Det är ett heldagsprojekt.
"när jag flyttar hemifrån ska jag se till att ALLTID ha ordningen o reda, städat o snyggt, osv.." Jag känner mej själv o vet att jag kan hålla dt så det när det väl är rent o snyggt...
Meeeen ja har inte tid, orkante, nu e dt redan som dt är.... BLlööööööööölööööö, min inre perfektionist-röst skriker på hjälp. O ibland lyssnar jag på den. Som nu. Men min lilla djävul på axeln övertala mej o ba sega framför datorn istället.
Men skulle ändå inte kunna dammsuga nu lixom, fan snart midnatt lixom... thats the problem.
Det var nåt mer jag var irri över men har typ glömt.haha lol.
O sen en grejj som vore bra när man e irri men dt går ju självklart inte så allt blir ännu mer irri..



Men ja orkante äns bry mej, ska fan ba gå o lägga mej nuu....
gonatt :)

Inga kommentarer: