tisdag 8 januari 2013

hmmmm

remember domdär rosorna jag gjorde häromdagen?
Råkade rita en ful grejj breve så försökte jag fixa dt men blev typ ba värre o värre så ja ba FUCK THIS SHIT  o klippte ut rosorna.
Men insåg att fAan va najs, nu kan man ba hålla den mot nånstans på kroppen o wallaa så ser man hur dt skulle se ut me en tattoo där :D

vill typ ha denhär(lrrr nåra andra rosor som inte e lika täta?) som på översta bilden tror jag, alltså högra överarmen..håller lite för högt upp på bilden men ni fattar grejjen lixom :) iofs provade jag o hålla mot revbenen o dt va också fett.... fast där vill ja nog spara plats åt annat :)
låret skulle också va fett.... men tror nog ja vill börja me armarna (;

tänker jobba mycke nu i januari så jag kan köra förhoppningsvis denna i slutet av februari efter thairesan :D
taggaggagagagagaaa 





Inga kommentarer: