lördag 5 januari 2013

Tattoos på G

-SKA tatuera svarta rosor antingen på höger underarm eller att dt går från överarmen upp på axeln, kanske vill spara underarmen till nåt annat (;
(rosorna kommer va grund till en eventuell framtida sleeve...)
Jenah Yamamoto, sååå snyygggggg typ mitt ideal haha...


-Bob marley citat o signatur, eventuellt revbenen eller alternativt lår/höft/"lovehandel"



-Scillablommor, i kombination me nåt annat typ som en text som påminner om henne. Funderat länge på typ "Morgondagen utlovas aldrig" eller liknade för det verkligen stämmer in på henne, vetefan vart jag skulle vilja ha den...





-Ankare. Har jag nog velat ha sen jag var 13. Det e så fint o ja skiter i att dt e uttjatat.
skulle inte banga på typ denhär.. Kanske lite tråkigt med nån annans men ääähh dt gör inget om det ändå inte är en betydelsefull tatuering ;) Den e ju mest för att den e snygg

-Sen vill jag ba ha allämt snygga oldschool tattoos lite häråvar,
en sugarskull vore cooolt :) dock svårt att få in på kroppen på ett snyggt sätt, då måste den nästan kombineras med andra grejjer, typ rosor o shit









travie♥

2 kommentarer:

fredrika sa...

skaffa sugarskull på låret isf! Skulle va apasnyggt :D

Tindra Varga sa...

hihi har faktiskt tänktt på dt :D