lördag 20 juli 2013

1½ dagar kvar av semestern....

so sad :(
Men det e rätt soft.
Ba börja jobba o sen säga upp mej, få det överstökat. 
Fått tips om att ett visst carlings behöver personal så ska dit imorrn me CV och bästa humöret påslaget :)
För jag känner att jag måste komma ifrån donken för att komma nån vart!
I ettt år har jag tänk "jag söker annat under tiden" men dt går inte, o jag orkar inte fortsätta i detta spår. Jag vill komma nånvart o behöver förändring! Så jag tar risken men att kanske va arbetslös ett tag....
Dt e nästan så att jag önskar det för då kommer jag kunna ägna all tid åt att öva upp mina tatueringsscills!
Såååå jag tror bara att det kan bli bra, på nåt sätt :)
nu ska jag till sonia!
pusss/ständigtbehovavförändringarilivet
Hej Donken! hejdå armband o naglar... :(

Inga kommentarer: