söndag 28 juli 2013

tjaaa

chillar i köket, käkar morot... assåååå morötter ♥♥♥
En anledning till att jag inte brjar me LCHF igen. Fast just nu kör jag bara allmänt mindre carbs o typ nyttigare bara. Känns bra :)
Asså min "diet" nu när jag bor hemma är typ knäckebröd till frulle, kycklingpestosallad på jobbet o tomatsoppa/ annan soppa o morötter till middag. Det e naaaajs :)
o jag saknar inte äns o äta chirre på kvällen/cheese på jobbet/pasta till middag.
Ända dåliga e väl att jag röker mer. Eftersom jag fått dille på marlboro ice blast blir jag mer sugen på o ta en cigg, plus jag e själv hemma så då kan jag röka på ballen hela tiden o aaa... så äre!
Man blir ju mindre mat/sötsugen av cigg o tvärtom när man slutar...

hmmm aaaja nu ska jag ta en cigg på ballen o lyssna på Aviciilåten jag bloggade om i förra haha 
//MARLBOROICEBLASTEBÄSTACIGGEN!!!♥

Inga kommentarer: