måndag 22 juli 2013

kökshäng ♥

insett nu när jag bott själv i tyyyp inte äns en vecka(känns mycke längre) att köket verkligen e the place to be!Annars brukar jag typ sitta i sängen me datorn o ba dega o bli såhär öööhhhhh... men dt e skönare o sitta vid ett bord för dt e så mycke lättare o ba gå därifrån o göra dt man ska. Plus att jag sover bättre om jag inte hänger i min säng på dan :)

Hade ju första dan på jobbet idag på 5 veckor. 8-17. Men försov mej en timma o satt över en timme när jag räkna kassorna så blev 9-18 (; haha älskar att jag ba i smyg skapar mina egna arbetstider... haha neemen, det va ju inte planerat. ba blev så..
Imorrn måste jag va i tid, o imorrn ska ja fan börja räkna i tid me!! Börja typ 40 min sent idag..
Aaaja så e skiiiittrött nu..men dt e soft. Då kan jag sova sen!
Men måste va vaken tills 23 för dt e ba efter dt som calle kan ringa mej :( Meeeen det e värt det :)

trött men ändå glad tjeeej... :)
kan ju låtsas va pigg iaf


Inga kommentarer: