tisdag 23 juli 2013

det snurrar i min skalle


offf to bed i min bananahandshirt!
sitter o lyssnar på reggaeversionen av den sången rubriken lyder o taggar alla artister jag ska se på SRF :)
jobbdagen gick asbra, var fett glad o merförsålde som fan kändes det som..
men sen ja vetefan, mitt mood sjönk ikväll. Är förvirrad över stuff... inte kunnat prata ut med samtliga senaste dagarna. Då blire oftast såhär.
Plus att min lilla solskensbubbla jag hade efter semestern långsamt löses upp nu när jobbet kommit igång o börjar komma ner på jorden igen, till vardagen som typ gör mej till en likgiltig person.
O så börjar jag tvivla, o så nojjar jag över nåt jag verkligen sett fram emot ett tag nu. E bra på att underhajpa saker har jag märkt, vilket iofs e bra för när jag väl hajpar grejjer brukar det bli kefft.
Såå aaaa... samtidigt som jag försöker o inte tänka på't o känner att det går ganska bra, känner jag också att det e det ända jag tänker på.. Nästan kär ena timmen, likgiltig nästa, o typ ångestfylld den tredje... o så vill jag ba fly landet igen!

lite flummiga tankar jag måste bli av med innan jag sover, går ju inte o slagga när man ligger o grubblar över grejjer:)
puss/förvirradbrud

Inga kommentarer: