söndag 11 september 2011

ååååå så vare söndag igen.

Idag har jag varit i Waxholm med silke, elin, vincent, micke o hans dotter stella. Vi besökte pappas grav o hälsade på farmor en snabbis.
Vaknade av att min syrra väcker mej vid 11 o ba "vi ska dra om en halvtimme" fast ja bestämde då att ja skulle me o så baa ööööhhhh stressa typ mer än när ja försover mej o ska till skolan..o sen efter träffa ja sony, elias, albin o issa.
Nu softar ja bara hemma o ska kanske kirra me lite pics i datorn o grejjer (;
kanske möta rogge på gården senare... hmmm (:
Igår va det nämligen 5 år sedan papi gick bort och för länge sen jag var vid hans grav. Det var tillräcklig motivation för att jag skulle kunna vara 10ggr snabbare på att springa upp ur sängen o göra mej iordning på så kort tid än när jag typ försovit mej till skolan.
Kändes bra att vara där igen, men det e så svårt o komma dit ofta när det ligger så långt bort.


För dom som inte vet så gick han bort i en flygolycka på malta under en tävling då han blev "påkörd", han var världskänd inom konstflyget o riktigt duktig.. kallades för "the wild one".
Han innahade även världsrekord för flest antal loopingar på en timme.  
Hade stort motorintresse, Höll på mycke me Harley Davidsson o båtar o sånt. En riktigt cool farsa!!
Skulle ge extremt mycket för att ha honom tillbaka då det finns saker jag ångrar att jag inte gjorde mer/mindre.. men det e som det e o ja mår ju ändå bra liksom.


Inga kommentarer: