torsdag 15 september 2011

vill så mycke men e så begränsad

aaa dt e väl så jag känner nu..
Jag känner mej så begränsad. Går liksom till skolan, hem, ut o träffar folk, festar på helgen. Har en rätt ohändelserik period nu o lite smårädd för att hamna i en likgiltig period igen. Orkar inte det!! Känner att jag efter denhär sommarn tog mej upp ur hur ja mådde förut. Asså jag va inte alls deprimerad, bara väldigt likgiltig och TPL (trött på livet för alla tards som inte fatta). o liksom allt var antingen "kult" eller "trist" eller ba "ok". O liksom... dendär tomhetskänslan typ som fanns där hela tiden. Sen under sommarn har allt det försvunnit nästan o ja har bara levt livet typ o släppt allt såntdär o mått helt bra igen o verkligen kännt att "fan jag mår BRA!" typ sådäär.. förut vare alltid såhär "jo men det är väl bra.." typ sådär.
Oo visst dt e klart, alla känner nog såhär på hösten, men tillskillnad från andra höstar känner jag nu att ba faan vad ja inte skulle banga på o ba spontant dra iväg nånstans o ba JBI på nånting!! (Jag bangar inte). Gör för lite av min tid!! Men e så jävla begränsad. Har inte råd o bara dra iväg. Har ju skolan o tänka på...osvosvosv... o tänk om man ba hade körkort o bil o ba droog nånstans!!
för en gångs skull har jag denhär taggade känslan igen men har inget o göra av den.
faan!! Hoppas av hela mitt hjärta att ja får jobb på subway, skulle underlätta såå mycket! Sen e problemet att alla andra också måste ha cash :/ men aa...
O vill träffa nytt folk, stockholm har blivit lite litet. Eller så vill man upptäcka nya kretsar.. Men det går inte för dt känns som att man kommit in i dom kretsar man kan :p o ba träffa massa sköna pgls typ hahah. O träffa nån! Saknar att ha nån. Men samtidigt vill ja ju ändå inte ha dom ja kan få såå.. hahaah dt jobbigt. Jaja.
Det e klart man har en svacka liksom, men ja känner att ja har så mycke mer o ge än att bara chilla runt i tråkiga stockholm.
Behöver variation. Variation gör sååå mycke har ja märkt.
jaaja nu ska jag sova. det var skönt o få ut sej.. :]

hare bra tja!

Inga kommentarer: