söndag 11 september 2011

för länge sen när ja va ung o men nu har ja växt upp men ibland så önskar ja att ja va ung igen

hitta ett album me barnpics... fottade dom sötaste. tycker dt kan va rätt trist o se andraws barnbilder. men dethär e min blogg så ja skiter i om nån tycker det e trist. naw..

silke o jag sitter i cockpiten i knät på nån av pappas flyg-gubbar


silke o ja sitter o tittar på en liten fågel

hehe uttråkade hos papi

hehe jag

jag hade mjukisar o magtröjja redan då

pontus(mammas kompis son) och jag

Jag någon julafton

Naaaw! älskar denhär bilden of some reason. Pontus och jag. Tycker vi e så gulliga hahah små korvar sitter o chillar

Silke, Jag, Mami o Papi ♥

2 kommentarer:

Hedda sa...

ååh sista bilden, skitfin! :)

Tindra Varga sa...

jaa :) typ ända bilden på oss 4 vad jag sett