torsdag 29 september 2011

torsdan innan fredan

alltså har haft en fett jobbig dag :O alltså först bara e torsdagar allmänt sega typ o speciellt denhär då vi ska till VÄXJÖÖ imorrn sååååatt  vill ju ba komma iväg dit... seg lektion osv osv o sånt o sen typ fuckade min dator ur o datasnubben hjälpte inte o sen spiller jag sista kaffet i hela caféet typ o ba Neeeeeeeeej för behövde verkligen karre o på mina vita(zebrarandiga) leggins o sånt o ba faan va joobbigt o sen typ skulle vi till solna o allt va bara allmänt jobbigt o drogs ut på tiden o sen åkte vi dit o fixade vin inför växjö o sen bar jag hem både min o jennelies box (6 FRIGGIN LITER) o ba FMMLLLL o sjuukt seg o sjuukt hungrig o allt sånt o ba öööhöhhhh....
O shit va ja itne orkar dra på dansen nu men aah ska typ dra dit nu, sen sola solarium(yey fast vågar jag haha), sen heem o sen tona håret sen kääka o duscha o packa o aa har plugg också :I
Jaaaja nog med intressesmurfenstorys.
QuazOut!

 (fina solpics från idag)










Inga kommentarer: