måndag 12 september 2011

TAGGA DECEMBER!

Visst e vintern onajs i februari o januari o när den håller på ännu längre...
men assåå...DECEMBER!! ÄLSKAR'T!
Kom in på en mysmysig vinternbild o ba AAaaaaw!!!
när man räknar ner dagarna till julafton, första snön, julklappsshopping, hänga i gamla stan, mysa på fik, julafton, min födelsedag, nyår!!, ha på sej gosiga kläder, baka lussebullar o allt såntdär. ÅÅÅåh alltså om vintern bara var december hade det fan varit bästa årstiden asså! Blev faktiskt sjukt taggad nu!
Fast dt känns rätt trist att ja säkert kommer vara singel i vinter. Det e ju på vintern man vill ha nån att åka hem till o bara mysa me o såntdär.. aaww. Jaja, har ju ändå haft vinne både förra o förrförra vintern, o dessutom var ja tillsammans me mitt förra ex vintern i 8an så får väl vara glad över att ja ändå haft sån tur :]
hittade lite bilder som kanske kan få en lite mer tagg på den oundvikliga vintern:






gamla stans julmarknad <3<3<3










dom sista bilderna va ju mina egna från i vintras. av nån anledning kan ja inte sakna just denhär vintern så mycket. Det hade nog mycke me scilla att göra men också annat, men den var ju ändå mysig o så. Men haft bättre vintrar när jag nu tänker efter. Denhär vintern ska jag utnyttja till max! Den ska som denhär sommarn gjorde ta priset för bästa vintern hittils!

Inga kommentarer: