onsdag 18 januari 2012

bläblä

sitter o äter mörk choklad me mintcrips, mhhhm :)! och försöker förstå mej på denhär sopa-grejjen o pipa-grejjen som alla plötsligt tjatar om. Jaa, jag förstår att det är nåt viktigt o blabla, men jag reagerar alltid så när alla heelt plötsligt spammar me nåt som man måste va lite smartass o insatt i. Vene varför egentligen, jag e väl bara sån. O när man väl nämner nåt om att folk tjatar lite om det på fb, så ska genast alla smartass-besserwissrar man har på sin vänlista va där o kommentera smartassbesserwissergrejjer och se ner på en bara för att man inte väljer att typ byta proffebild o spamma massa länkar omdet. O då blir ja bara ännu mindre motiverad i att sätta mej in i det. Men aa, jag borde lära mej att inte äns gå in på det på fb :p

O för att driva lite om det, Soft ändå ifall typ allt på nätet stängdes ner, då skulle man inte ha nåt o sysselsätta sej med när man eg måste plugga ;) (hade jag skrivit dt på fb så hade alla fukkat ur på mej)

Jaja, jag borde faktiskt börja skriva på min extremtråkia klimat-uppsats. faaaaaaast skjuter upp dt nåra dagar ;)

så, vad ska ja då göra? har så jävla.tråkigt.o det blir inte bättre av att ja skriver om hur tråkigt jag har, snarare tvärtom. sshhiiit.
tagga helgen.


Inga kommentarer: