söndag 29 januari 2012

dt va den helgen då

shit har haft fullt upp denhär helgen, inte hunnit/pallat blogga asså...meen har varit en riktigt najs helg :)
I fredas drog jag, rogge, vinne, phille, carl o youssef till hellströms för att jag skulle typ fira ellen för hon fyllde år i måndas tyyyp, sjuukt många där, flera meter kö när vi stod ute o rökte. För många asså! Iofs många ja kände = roolit, men ändå.
Sen drog vi  till bk, jag o pojkarna, o dom skulle typ dra hem lr nåt..men ja ville fortsätta fieezta! hehe.. men mötte upp sebbe så drog vi till carmens o sen till snaps sen till gberg (:
Drog hem i lördaz, tjillade lite o dusha o sådärva, sen var vi bjudna på middag så då stressa jag till tyresö, efter dt drog ja till soney, sen messa dounia o sa att mira hade fest lr tjillkrök typ så drog dit, dt va najs men ja va rättså otagg sen drog ja till gb o slaggade där inatt igen. Var bjuden på middag idag oxå såå drog hem o fräshade till mej o sen vare ba att dra iväg till kungsholmen! Hahah känns som ja bara glidit runt hela helgen o knappt hunnit ba sätta mej såhär som ja gör nu o ba tjilla ner i min ensamhet :]

meeene dt e kul när man gör saker. Hällre fullt upp än ständigt uttråkad och hemmatjillandes.
:]

Inga kommentarer: