tisdag 3 januari 2012

sömnbrist

sjukt hur sömnbrist kan påverka en så mkt... asssååå.. måååste göra mej iordning men klarar typ inte av att gå upp ur sängen :S

ska iaf till stan o lämna tbax dom skorna ja köpte innan nyår o bestämde mej för o lämna tbax... sen till götgatsbacken o reka runt me jennelie :) Ska köpa en ny sån ring ja har på bilden, fan tappade bort den på min födelsedag.. ASSÅ!!!! HUR FAN LYCKAS JAG!!!
Min första dubbelfingerring (min älskade rosettring) försvann ba heeelt spårlöst en dag, så köpte ja en ny i höstas o ba denhär aska ja INTE tappa bort, o självklart gjorde ja dt samma kväll! Köpte denhär o ba NUFAAAN o den tappade ja bort typ nåra dar senare på min födelsdag, dagen efter på nyår så tappar ja bort min leopardring..........jae fan sämst!
vem fan bryr sej, jaja, nu ska ja fixa mej va.
pöss

Inga kommentarer: