tisdag 24 januari 2012

Trist in på småtimmarna

Jaa, dygnar ju som sagt just nu, har pluggat o så har typ det mesta kirr. Meeen tänkte att ba för o ha nåt o göra kan ja typ platta håret (vilket tar ganska lång tid) men tänkte göra det vid 6 typ så har ändå typ en o en halv timme o fördriva.. vad göra dårå??  Hmmm... får väl komma på lite småstuff to do. Fast rätt så seg ändåå...Eve verkar inte kört på o dygna trots allt för hon svarar inte på mina mess *saad panda*.
Meeen aa, får väl kolla runt lite efter ointressant stuff på nätet typ ännu mer bloggar or somethin. Kanske göra kaffe ... faast vågar inte göra nåt som låter ifall ja råkar väcka nån i min familj typ... ååhhhääähh ja veeene.

Lägger in en bild som var värd att snos från dessies blogg:


Jag lägger inte upp den för att jag inte är äckligt smal lr för att ja vill va inställsam o ba försöker"tycka det man ska tycka"..
Nej, dethär håller jag med om fan.

nej fan, curves e najs (heh random bildval, ganska osmikrande bild ändå, men va den första helkroppsbilden ja hitta av mej själv, sen e heddow in the bakround oxå!) :))


Inga kommentarer: