tisdag 24 januari 2012

dygnaaa

Ja,  inatt ska jag dygna :) en tisdag lixom man ba fuuuck da syyyyystem yaow. Klockan e halv 3 på natten o ja tycker fan dt känns som att den skulle kunna va typ 9 på kvällen, mitt smarta sätt att lura hjärnan så den inte blir trött o ba "halllååå nu borde du zoova ja e tröööttt!!" är såhär: Dröjj ut på allt dethär du gör innan du går o lägger dej!
Donkentjillade me heddow o sonkdonk, istället för att komma hem typ 10,11 som ja brukar kom jag hem 12, sen lite randomly började ja städa (brukar ja ju inte göra pppp) , sen skulle ja duscha o tävtta håret o sånt som brukar ta typ en 40 min fast ja segade o gjorde massa små-stuff så tog typ 1,5 timmmee hehe o jaaa ni fattar :) dröjj ut på allt o gör lite ovärda saker emellan.
Så nu e klockan strax innan 3 o ja känner att detta kommer gå jävligt soft! synd att ja inte har typ energidryck men jajaj..

Anledningen till att ja dygnar? jaaow för att jag verkligen inte får försova mej imorrn(Idag) p.g.a omprov + bitchig lärare såååattjaah, Bättre att inte gå o lägga sej alls då så :)

Såå nu har ja typ 3 timmar på mej o plugga till omprovet jag har om 5 timmar :)

pösss

Inga kommentarer: