fredag 7 december 2012

in progress

håller på me en ny tavla, va lite trött på min förra "stil" lr snarare att jag alltid ritade typ samma grejj så fort ja skulle göra en ny tavla.
Ville prova nåt nytt o är så insnöad på tatueringar just nu så dt kändes rätt självklart o prova på lite olika old school aktiga motiv o ba kötta in allt i en bild. Denhär är inte klar än som kanske syns, den har tagit tyyyp... 3 timmar!?? Knas vad tiden gått fort hahah känns som ja ba suttit i typ 1 timme me den :O
men om man kollar noga e dt mycke detaljer o skuggor o olika pennor ja använt så dt tar ju sin lilla tid lixom... (den ser ju bättre ut irl...webcamen ger väl inte riktigt rättvisa!)
asså en smygdrömm jag haft senaste åren e o bli tatuerare, kanske ett steg närmare?

haha aaja, får se hur den blir när den e klar, får fortsätta imorrn lr i helgen...






nu ska jag sova, klockan e ju ändå snart 3 mitt i natten :)
pussss god natt

Inga kommentarer: