söndag 9 december 2012

nyårsklänning?

Kanske e dax o kolla på nu. Hittade en som va på rea på asos, så himla fin! Brukar ha svårt för paljetter men tyckte att denhär var riktigt snygg ändå, o så kan jag ha typ mina lita spikes till o typ stay ups som förra året? hmmmm... om jag lovar mej själv att dthär e sista jag köper på faktura (;
Problemet e att den ba finns i typ uk 10 = typ size 38?
Brukar behöva 34 lr 36 i denhär typen av klänningar då jag har rätt små boobs o från midjan o ner har jag typ storlek 38 men dt spelar ju lixom ingen roll i ett sånthär plagg.
Kanske fkbar o kör 38 ändå?
iaf här e den, kostar ba 359 right now :O


sen hittade jag denhär på nelly också:

också fett fin men lite dyrare, men denhär finns lixom i small så den lär sitta bra. fast kan tänkta mej att den inte har så bra kvalité? o den andra e kanske lite festligare.. e ju ändå nyår lixoom.

Inga kommentarer: