tisdag 18 december 2012

stressad b-rud

Gaaaaah dis week asså. So stressed out!!!
Fast på nåt sett älskar jag att ha fullt upp, Fast jobbigt för jag kan typ inte sova o e typ andfåddd när jag försöker sova för att jag e så uppe i varv....

Anyways, dethär blogginlägget e mest för mej själv för o hålla koll på vad jag egentligen ska göra haha.
Skriver me igår också ba för o få en helhet:

Måndag:
Jobbade 10-19, Sjuukt stressigt em-rusch! helt galet. Kände mej som en jävla robot.
Efteråt messade jag o ringde runt med typ alla 6 samtidigt för o bestämma nåt fast olika förslag o allt belv knas samtidigt som vissa saker v osäkra osv osv o skulle samtidigt äta o massa grejjer så blev fett stressseeeeddddd. Värre än fredagsstressen haha.
Seen drog vi alla till mille o bokade :D Seen skulle vi till koh pangan för o fira me thaibärs men dom stängde tidigare än väntat så blev söderkällaren ist, haha depp. Får bli kohpan på typ min b-day lr nåt :)

Tisdag:
Jobbat 10-14, fett mycke folk idag o lite smått kaotiskt. Åkte till ungdomsmottagningen för har bokad tid hos läkare men tydligen var dt imorrn (?) haha tror jag framstod som världens mest förvirrade människa för jag typ sa fel hundra gånger när vi skulle boka ny tid haha....
Nu ska jag till stan me sarah sen äta sushi sen möta adrian sen TIDIGT I SÄNG!!!

Onsdag:
Börja kl 06.00 - 14. 00, sen åka direkt till Solna på arbetsintervju kl 15.00, sen vaccinera mej 17.00 sen möta jennelie o sen packa.

Torsdag:
Jobba 11.00-16.00, sen chilla på jobbet lite o direkt sen till centralen för mitt tåg går 17.00 till skååååne :D

Fredag:
Är i skåne o kanske åka över till köpenhamn :D weeeey!


aaa dessutom ringde jag nordea o öppna ett nytt konto idag där jag har thaipengarna :D Så när man ringt till både vårdcentralen o nordea på samma dag o dessutom bokat läkartid känns det fett vuxenpoängigt.

Btw kolla mitt nya mobilskal som kom hem till mej idag :D



Inga kommentarer: