måndag 3 december 2012

trodde inte äns ja skulle orka bry mej

från att jag förra veckan i princip ba gått runt med "jag orkante äns bry mej"-mood om typ allt typ hela tiden till att idag börja veckan med ett fett soft 9timmarspass! Jag har skrivit dt förr o jag skriver det igen: Älskar mina måndagar :) Va ba på allmänt bra humör o va typ fett alert på jobbet osv..

Oo sen en massa tankar jag aldrig skulle palla/vilja/kunna skriva här. Kanske lät lite skummt... Men asså... skit samma. Ingen skulle ändå fatta. Det e inget särskilt eg. Det e nog bara me, myself and i som förstår. Såntdär som jag i princip tänker på varje dag men aldrig riktigt kommer fram till o som jag nog aldrig riktigt skulle kunna förklara för nån för alla skulle ba dafuq did i just hear?

Och en till grejj som jag insåg idag typ... VIlket förvirrar mej. Jag trodde inte äns att jag skulle bry mej men det gör jag tydligen o vetefan riktigt va jag göra åt saken. Har varit singel förlänge....

Haha... sorry ni som läser min blogg som nog bara fattar typ 10% av detta inlägg. Men jag orkante äns bry mej..

Ska ut o röka på gården typ, lol, hejdå


eftersom fittblogspots bildgrej fortf krånglar får ja kopiera in bilder från typ andra inlägg haha varsegod

Inga kommentarer: